کاربران فضای مجازی توئیت‌هایی را به مناسبت روز طبیعت در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز ۱۳ فروردین به عنوان روز طبیعت شناخته می‌شود. مردم هرساله در این روز به طبیعت رفته و در کنار خانواده‌هایشان به قول معروف سیزدهشان را بدر می‌کنند. اما امسال و سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم با انتشار توئیت‌هایی از همدیگر خواستند که در خانه بمانند تا سلامت به کشور بازگردد و تمامی مردم مثل گذشته بتوانند با دلی خوش به دامان طبیعت و رفته و این روز را جشن بگیرند.


بیشتر بخوانید


کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ #روز_طبیعت دو چیز را به همدیگر یادآور شدند؛ اول اینکه از مردم خواستند در خانه بمانند. و دوم اینکه اگر مردم با رعایت تمامی نکات بهداشتی در گوشه و کناری از کشور این روز را جشن می‌گیرند حواسشان به طبیعت باشد و سعی کنند که محیط زیست را آلوده نکنند. در ادامه توئیت‌های منتشر شده از کاربران را مشاهده می‌کنید:

روز طبیعت

روز طبیعت

روز طبیعت

روز طبیعت

روز طبیعت

روز طبیعت

روز طبیعت

روز طبیعت

روز طبیعت

روز طبیعت

روز طبیعت

انتهای پیام/

برچسب ها: روز طبیعت ، 13بدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
درود بر شما. اقا لطفا پیگیری کنید کنکور ارشد رو. بخدا خیلی داره بهمون فشار میاد تو این اوضاع. ایمیل زدم به سازمان سنجش گفتن باید ببینیم تا خرداد اوضاع چطور میشه. ولی متوجه منظور ما نیست که ما کاری به خرداد نداریم ما داریم به کل این مدت نگاه میکنیم که به خاطر شرایط دو ماه رو حداقل از دست دادیم. وقتی شرایط عادی نیست. چرا اصرار هست که مسایل به حالت عادی باشند. ی امسال فقط سال بعدم که واکسناسیون هستش لطفا ۸حرف مارو برسونید به گوش مسیولین مربوطه