صفحه مجازی شرکت مخابرات ایران پستی را درباره اهمیت توسعه زیر ساخت‌های مخابراتی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه رسمی شرکت مخابرات ایران پستی در رابطه با اهمیت توسعه زیر ساخت‌های مخابراتی به خصوص در زمان بحران کرونا منتشر کرد. در ادامه متن و تصویر نوشته منتشر شده از صفحه مجازی مخابرات را مشاهده می‌کنید:

"یکی از مهمترین ابزار‌های توسعه، فناری اطلاعات است و در شرایط حاضر، و با توجه به بحران کرونا، بستر تبادل دیتای آموزشی، تحصیلی، بانکی، تجاری و... در کشور بر مدار ارتباطات می‌چرخد. اکنون شبکه‌های پهن باند ثابت در سراسر دنیا تبدیل به بخش حیاتی و ضروری جوامع شده است. کشور‌هایی که دارای زیرساخت پهن باند مناسب و وسیع تری هستند با پیشی گرفتن از خط مشی‌های اینترنت اشیا و شهر‌های هوشمند و... می‌توانند به دنبال بازار‌های جدید کسب و کار باشند..

با توسعه زیرساخت‌ها است که می‌توانیم ظرفیت و کیفیت شبکه ملی اطلاعات را افزایش دهیم. آنچه طی این سال‌ها از بعد از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، باعث کاهش سودآوری و مخابرات ایران را با زیان‌های جبران ناپذیری مواجه ساخته است؛ عدم تغییر تعرفه‌ها و افزایش بی رویه قیمت تجهیزات مخابراتی است..

انتظار می‌رود که با تقویت بنیه مالی شرکت مخابرات، با توجه به سابقه، تعهدات و ویژگی‌های با اهمیتی که در کشور دارد؛ راه توسعه برای این اپراتور مهم و با اهمیت مخابراتی و ارتباطی در کشور، هموار شود و با حمایت از توسعه زیرساخت‌های مخابراتی کشور؛ شاهد پاسخگویی نیاز‌های فزاینده حوزه ارتباطات باشیم."

شرکت مخابرات


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار