گودزیلا، میمونی چاق که اضافه وزن شدید دارد، برای درمان و کاهش وزن به یک اردوگاه پزشکی حیوانات فرستاده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، داستان از جایی شروع شد که میمون کوچکی توسط صاحب قبلی خود مورد آزار قرار گرفته بود، خانمی این موضوع را فهمید و میمون را پیش خودش آورد تا از او نگهداری و مراقبت کند. این خانم سعی داشت به میمون غذای سالم بدهد، اما بازدیدکنندگان که برای دیدنش می‌آمدند، برای او شیرینی و غذای سرد می‌آوردند، هدیه‌ای که برای این میمون کوچک دردسر ساز شد.

در اتفاقی عجیب، وزن میمون در سه سالگی به ۲۰ کیلوگرم رسید. این میمون شخصیت پیچیده‌ای دارد و نمی‌توان او را تنها گذاشت، زیرا وقتی تنها باشد عصبی می‌شود. این خانم پس از مدتی وقتی دید که دیگر نمی‌تواند به این روش ادامه دهد و میمون روز به روز چاق‌تر می‌شود، او را مجبور می‌کرد که هر روز صبح ورزش کند، اما این‌کار نتیجه‌ای نداشت و تنها امید این خانم سپردن میمون به اردوگاه ویژه کاهش وزن حیوانات است.

در ادامه ویدئویی از این میمون چاق را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


گفتنی است، این نوع میمون از گونه ماکاک‌ها است، این گونه در سرزمین‌های وسیعی از ژاپن تا افغانستان زندگی می‌کنند، تاکنون بیست و دو گونه ماکاک شناسایی شده، از جمله برخی از آن‌ها که برای عموم مردم کاملا شناخته شده هستند مانند ماکاک‌های رزوس و ماکاک‌های بربری.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.