مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: این گروه جهادی در بخش‌های چشم پزشکی و دندان پزشکی به مردم زلزله زده شهر سی سخت خدمات درمانی ارائه می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ظفر پریسایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: گروه جهادی شهید همدانی با دایر کردن یک کلنیک سیار  در شهر سی سخت به مردم این شهر خدمات درمانی رایگان در حوزه های چشم پزشکی و دندان پزشکی ارائه می‌کند.

ظفر پریسایی سفر این گروه جهادی را سه روز اعلام کرد و افزود: در این گروه جهادی سه نفر دندانپزشک به مردم این شهر خدمات دندانپزشکی از قبیل کشیدن دندان، ترمیم، جرم گیری و آموزش بهداشت دهان ارائه می‌دهند.

پریسایی با بیان اینکه در این گروه جهادی چشم پزشک نیز مراجعه کنندگان را معاینه کرده و پس تست اولیه چشم پزشکی و گرفتن نمره چشم در صورت نیاز به عینک ساز معرفی می‌شوند بیان کرد: افرادی که نمره عینک آنان موجود باشد عینک دریافت کرده و افرادیکه نمره چشم آن‌ها موجود نباشه عینک از طریق پست برایشان ارسال می‌شود.

او با بیان اینکه همه خدمات این کلیک سیار دندان پزشکی و چشم پزشکی رایگان است گفت: در روز اول نزدیک ۳۰۰ بیمار معاینه شدند و پیش بینی می‌شود تا پایان ماموریت سه روزه این گروه جهادی حدود هزار نفر بیمار معاینه و خدمات درمانی دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.