رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: میزان سفر در جاده‌های استان آذربایجان شرقی در موج دوم تعطیلات نوروزی از شنبه تا جمعه در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱.۳ برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ کریمی‌نژاد رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت:  میزان کلی سفر در جاده‌های آذربایجان شرقی از اجرای طرح نوروزی تاکنون، بیست و پنجم اسفند سال قبل تا دیروز، در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او گفت: در روز طبیعت هم محدودیت تردد برون شهری به غیر از چهار شهر نارنجی و قرمز استان  آذربایجان شرقی را نداشتیم.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از افزایش تردد در پنج کریدور اصلی آذربایجان شرقی شامل اهر-تبریز، تبریز-مرند - جلفا، تبریز - شبستر، تبریز-میانه-بستان آباد و آزادراه پیامبر اعظم (ص) در روز سیزدهم فروردین ماه  خبر داد.

علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: طی روز‌های ۲۵ اسفند پارسال  تا ۱۰ فروردین امسال، ۱۰میلیون و ۴۵۳ هزار تردد خودرو در راه‌های ارتباطی استان ثبت شده است.

علیزاده با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در راه‌های ارتباطی استان آذربایجان شرقی در این مدت ۷۷ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است افزود: این تعداد تردد خودرویی بر اساس اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در راه‌های مختلف استان به دست آمده است.

او با بیان اینکه در مدت مشابه پارسال ۵ میلیون و ۹۲۲ هزار خودرو در راه‌های ارتباطی استان  آذربایجان شرقی ثبت شده بود گفت: در این مدت تعداد خودروهای  ورودی به استان ۸۸۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه و خودرو‌های خروجی از استان ۸۲۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی از مسیر‌های میاندوآب –ملکان، آزادراه تبریز- زنجان، مشگین شهر- اهر، نیر- سراب، ایواوغلی- مرند و جاده قدیم زنجان- میانه بیشترین تعداد خودرو به استان وارد شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.