دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اعلام کرد: وضعیت کرونایی شهرستان بوشهر قرمز شد. گناوه، دیلم و دشتستان نارنجی ماندند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: بر اساس گزارش نرم‌افزار سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان بوشهر از وضعیت نارنجی به قرمز کرونایی تغییر رنگ داد.

او ادامه داد: با اعمال محدودیت‌های کرونایی، رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی از دی‌ پارسال به غیر از شهرستان تنگستان همه ۹ شهرستان استان بوشهر در وضعیت آبی قرار گرفتند، اما با توجه به برخی عادی انگاری‌ها و سهل‌انگاری‌ها به تدریج رنگ کرونایی این شهرستان‌ها به زرد و نارنجی تغییر کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: بر اساس سامانه ماسک، اکنون وضعیت شهرستان‌های گناوه، دیلم و دشتستان استان بوشهر در شرایط نارنجی و دشتی، تنگستان، کنگان، دیر، جم و عسلویه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

کشمیری عنوان کرد: وقتی شهر‌ها از نظر شیوع کرونا تغییر وضعیت می‌دهند، محدودیت‌ها و مشاغل تعطیل نیز نسبت به وضعیت کرونایی تغیر می‌کند.

او گفت: بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در شهر‌های قرمز مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴، در شهر‌های نارنجی مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ و در شهر‌های زرد مشاغل گروه ۴ تعطیل هستند و از اول آذر مشاغل ضروری گروه‌های یک در همه شهر‌ها فعال هستند و بدون تعطیلی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.