استاندار همدان گفت: با توجه به کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این استان، شمار شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی,  استاندار همدان  در حاشیه ستاد کرونا بیان کرد: هم اینک شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان در وضعیت قرمز، کبودراهنگ و فامنین در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی هستند.

او ادامه داد: بی اعتنایی برخی از شهروندان به شیوه نامه‌های بهداشتی و شیوع ویروس انگلیسی در بیشتر استان‌ها به ویژه همدان سبب نامطلوب شدن وضعیت کرونا در این استان شده است.

استاندار همدان اظهار داشت: هر چند وضعیت شهر همدان زرد کرونایی است، اما بازدید میدانی از چگونگی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی موید کم توجهی به توصیه‌های بهداشتی است.

شاهرخی یادآوری کرد: هفته پایان سال ۹۹ میزان بیماران بستری مبتلا به ویروس کرونا ۴۷ نفر، هفته نخست امسال ۷۰ نفر و در هفته دوم این تعداد به ۱۳۷ نفر افزایش یافته است.

او تاکید کرد: باید بیش از گذشته شیوه نامه های بهداشتی به ویژه زدن ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمع را رعایت کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار