آموزش حضوری پایه‌های اول و دوم مدارس استان

مدارس شهر‌های آبی و زرد با کمتر از ۵۰ دانش‌آموز، مجاز به آموزش حضوری دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بهروز منصورکیایی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه آموزش پایه‌های اول و دوم ابتدایی بسیار مهم است، گفت: مدارس زیر ۵۰ دانش‌آموز در شهر‌های آبی و زرد، مجاز به آموزش حضوری دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم هستند.

او افزود: مدیران مدارس شهر‌های نارنجی با کمتر از۵۰ دانش‌آموز، می‌توانند به صورت نوبتی و در تعداد کم برای دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی کلاس را حضوری برگزار کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: کلاس‌های جبرانی برای دانش آموزان سایر مقاطع که امکان حضور در کلاس‌ها را ندارند در صورت مساعد شدن شرایط کرونایی در دستور کار است.

منصورکیایی با بیان اینکه بخشی از ارزشیابی توصیفی در آموزش ابتدایی در قالب تکالیف به صورت مجازی انجام می‌شود، افزود: برای کاهش نگرانی والدین و جلوگیری از افت تحصیلی آموزش در فضای مجازی و اطلس یادگیری را به شکلی جدی‌تر باید پیگیری کرد.
او افزود: مدیران و روسای آموزش و پرورش با همکاری والدین و دانش آموزان از هم اکنون برای برگزاری کلاس‌های حضوری در سال آینده برنامه‌ریزی مدون باید داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: برنامه‌های آموزش جبرانی برای دانش‌آموزانی که بخشی از آموزش را دریافت نکردند تابستان امسال اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.