ادعای وزارت دفاع اوکراین در خصوص حمله نیرو‌های روسیه

وزارت دفاع اوکراین مدعی حمله نیرو‌های روسیه به ۲۰ پایگاه ارتش این کشور شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، وزارت دفاع اوکراین امروز شنبه مدعی حمله نیرو‌های روسیه به پایگاه‌های اوکراین شد.

وزارت دفاع اوکراین مدعی شد: نیرو‌های روسیه ۲۰ پایگاه پدافندی وابسته به ارتش اوکراین را بمباران کردند.

این در حالی است که یک نماینده دومای روسیه در سخنانی هشدار داده که طرح اوکراین و ناتو برای حمله به جمهوری کریمه به پیامدی بد برای آن‌ها منجر خواهد شد.

این نماینده دومای روسیه در پاسخ به «الکسی اریستوویچ» نماینده اوکراین در گروه سه جانبه ارتباط که گفته بود مانور‌های ناتو که با عنوان DEFENDER-Europe ۲۱ انجام می‌شود، اقدامی ضروری برای تمرین جنگ با روسیه است، اعلام کرد: پس از چنین اظهار نظر‌هایی که هیچ کس نمی‌تواند ماهیت خصمانه آن را از طرف ناتو تکذیب کند، نقاب‌ها به طور کامل افتاده است. پیش از آنکه هرگونه گام نظامی در قبال روسیه انجام شود، آن‌ها را نصیحت می‌کنم که تاریخ جنگ بزرگ ملی که در تاریخ تا ۱۹۴۵ به وقوع پیوست را مطالعه کنند تا بدانند پیامد اسف باری در انتظار تجاوزگران است.

او همچنین اعلام کرد: نباید با روسیه با زبان زور صحبت کرد. ساکنان کریمه نباید از هیچ چیزی بترسند. شبه جزیره کریمه به شکل اطمینان باری در برابر هرگونه حمله مورد حمایت قرار گرفته است. ما متوجه هستیم که مرکز تمامی این برنامه ریزی‌های نظامی در کییف (پایتخت اوکراین) نیست؛ بلکه در آمریکا قرار دارد. از این رو از کشور‌های اروپایی می‌خواهیم تا آمریکایی‌ها را سر جایشان بنشانند و به آن‌ها اجازه ندهند تا در امور کشور‌های اروپایی مداخله کنند. اکنون زمان اخراج ناتو از کشور‌های اروپایی فرارسیده است.

این نماینده پارلمان روسیه همچنین از این که در زمانی که جهان با یک همه گیری روبروست و تلاش دارد تا میلیون‌ها نفر را نجات دهد، تلاش دارد تا از این وضع برای ایجاد جنگی جدید استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
روسیه حق دارد که برای دفاع از امنیت خودش هر کاری که صلاح دانست انجام دهد و به حرفهای کسانی که او را اشغالگر می دانند اهمیتی ندهد انتظار دارید روسیه منتظر بماند که اوکراین به یک کشور دارای تسلیحات اتمی و بیولوژیکی و پدافند هوایی نیرومند تبدیل شود که عضو ناتو است و خط انرژی گاز روسیه را مسدود می کند و با روسیه دشمنی می کند و برنامه تجزیه روسیه را اجرا می کند وقتی موضوع امنیت مطرح باشد بقیه چیزها اهمیتی ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
روس های اشغالگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
بخاطر زیاده خواهی روس های پلید که مثل سابق میخوان با اشغال خاک کشورها بازم شوروی رو درست کنن...لعنت به روس ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
روسیه هم تنش خورده به آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
نیروهای حرام سفره ومزدور ناتو توسط روسیه شاخشون شکسته خواهدشد .کریمه مال روسیه وخاک روسیه بوده وهست وتروریست عالم درتجزیه خاک کریمه ازروسیه ناکام وبه همراه روباه پیر شکست خورد وپوتین هوشیاراجازه قدرت نمایی به انها نداد پس ازسالها تبلیغات دروغ وانواع تحریمها اخرش روباه پیروهمکیشان دیکتاتور به جایی نرسیدن وطبق معمول ازمزدوران ناتو حقیر وشکست خورده دلخوش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
قاطعیت به این میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
مرزهای روسیه جای جولان دادن ناتو و امریکا نیست و ناتو در حدی نیست که بتواند از خود دفاع کند.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آفرین بر روسیه ،روسیه کشوری بزرگ در همسایگی ما و کشوری قدرتمند در جهان است که زبان زور را از بیخ می کشد خواه غرب باشد خواه آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
شما درست میگی روسیه همون غارتگریست که داشت ورشکست کامل می شد امدایران رافریب داد تا نیروگاه اتمی بوشهر رابسازد بعدازقرارداد 12هزارملیارد دلارازایران گرفت 35سال طول کشید تا این نیروگاه نیمه ساخت راتعمیروساخت درحال حاظر هم یک لامپ صدرادربرابرپولش روشن نمیکند به این کشورمیگی ابرقدرت اشتباه نکن ابرقدرت امریکاست که روس راتحریم کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
وای جی سی لطفاً امتحانات نهایی به صورت حضوری را پیگیری کنید با جدیت.
حضوری آخه نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
کیف کردم واسه بیان قاطع نماینده روسیه
آخرین اخبار