معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان از افزایش ۲ برابری بودجه اختصاصی بانوان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهین فرهادی‌زاد، ششمین بانوی سکاندار  ورزش زنان عنوان کرد: زنان ردیف بودجه دارند؛ هر چند بودجه این بخش امسال به میزان ۲ برابر افزایش یافته است، اما پاسخگوی همه مطالبات این بخش نیست؛ چرا که مقدار بودجه ورزش و به اصطلاح چانه ورزش را از همان ابتدا کوچک گرفته‌اند.

وی در ادامه گفت: این اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان است که با آن بتوانیم برنامه‌های به جا مانده در ورزش را جبران کنیم. البته این جدا از بودجه دیگر بخش‌های وزارت ورزش و جوانان است. از این منظر که به عنوان نمونه بودجه بخش زنان در قهرمانی هم تعریف شده و در دیگر بخش‌ها منتفع می‌شویم.

معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: سالی که تمام جهان با ویروس کرونا دست به گریبان بود به فلج شدن برخی رشته‌ها در ورزش هم منجر شد. از طرفی شیوع کرونا یک تغییر مدیریت در برنامه را برای ورزش ایجاد کرد که اگر تا دیروز برنامه‌ها حضوری بودند، امروز یاد گرفتیم در همان محیط‌های کوچک منازل فعالیت ورزشی را از طریق شبکه‌های مجازی دنبال کنیم.

فرهادی‌زاد ادامه داد: فعالیت‌ها در ابتدای سال ۹۹ با سکون همراه بود، اما به سرعت متوجه شدند که باید با همان تغییر مدیریت ادامه دهیم که فدراسیون‌های ورزشی هم دریافتند که می‌توانند با رعایت شیوه نامه‌ها مسابقات را برگزار کنند و در این شرایط ۲۰ لیگ ورزشی در رشته‌های مختلف برگزار شده اند.

وی گفت: در بخش زنان ۸ طرح ملی در استان‌ها که قابلیت اجرا داشتند را برگزار کردیم؛ هر چند تعدیل شد، اما تعطیل نشد و کرونا آموخت که حتی در وضعیت عادی با صرف اعتبارات کمتر می‌توان اطلاعات خود را رد و بدل کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
مدال فقط در کبدی ،وشو ،کوراش
آخرین اخبار