نساجی قائمشهر در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی ارزشمند دو بر صفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه چهاردهم فروردین با انجام پنج دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد و در یکی از دیدار‌ها نساجی از ساعت ۱۷ در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر رفت.

سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت بود، اما برای نساجی رده پانزدهمی که برای فرار از منطقه سقوط دیگر فرصت چندانی ندارد، ارزشی دو چندان داشت.

شاگردان ساکت الهامی از ابتدا پرتلاش ظاهر شدند، اما بی گدار به آب نزدند و سعی کردند اول با دفاع مستحکم گلی دریافت نکنند تا با استفاده از موقعیت‌های بدست آمده دروازه حریف را باز کنند.

تاکتیک قرمز‌ها جواب داد و هرچند نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید، اما آن‌ها در نهایت با دو گل حسین زامهران و رضا دهقانی توانستند به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کنند.

نفت مسجد سلیمان با این شکست ۲۰ امتیازی ماند و بدون تغییر در پله دوازدهم ایستاد، و نساجی هم با دومین پیروزی پیاپی خود ۱۶ امتیازی شد و هرچند با برد ذوب آهن در بازی همزمان نتوانست از رده پانزدهم بالاتر برود، اما حالا امیدوارتر از همیشه در دیدار‌های آینده به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۰۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
درود بر نساجی