برگزاری آزمون توانایی‌های کسب و کار متقاضیان تأسیس آموزشگاه آزاد خوزستان

آزمون احراز توانایی‌های کسب و کار متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایون طرفی رییس اداره موسسات و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: آزمون احراز توانایی‌های کسب و کار متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای از تاریخ ۱۶ فروردین ساعت ۹ صبح تاروز  ۱۸ فروردین ساعت۱۳ ظهر به صورت آنلاین برگزار و متقاضیان ازطریق آدرس www.khouztvto.com مراجعه کنند.

او افزود: این آزمون در دو مرحله اجرا خواهدشد و سرمایه گذار مهارتی در صورت موفقیت نشدن در آزمون می‌تواند مجددا در مرحله دوم شرکت کنند.

طرفی با بیان اینکه جزوه آموزشی به صورت کلی طراحی شده تا اطلاعات اولیه و کاربردی در حوزه کسب و کار، قوانین و مقررات مربوطه، اطلاعات کلی از حسابداری و مدیریت مالی، اطلاعات کاربردی در خصوص کامپیوتر و ضوابط تأسیس را برای متقاضی تأسیس هموار نماید، ادامه داد: متقاضیان برای دریافت فایل. جزوه آموزشی توانایی‌های کسب و کار متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان مراجعه نمایند

رییس اداره موسسات و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: درخواست‌های متقاضیان با رویکرد تاسیس رشته‌های جدید و بر اساس نیاز سنجی استان تایید نهایی شده و پس از آن افراد برای احراز توانایی‌های لازم مورد سنجش قرار گرفته و در آزمون شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار