مشکلات و نواقص طرح تفصیلی هر چه زودتر رفع شود/ به تبدیل وضعیت نیرو‌ها نگاهی ویژه دارم

شهردار ارومیه گفت: مشکلات و نواقص طرح تفصیلی هر چه زودتر رفع شود چرا که زمان برای ما بسیار با اهمیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مجید آقازاده شهردار ارومیه در نخستین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه در ۱۴۰۰ ضمن تبریک عید نوروز با اشاره به اینکه مشکلات و نواقص طرح تفصیلی باید هر چه زودتر رفع شود اظهار کرد:نواقص طرح تفصیلی باعث بروز مشکلات اجتماعی و مدیریتی، فرار سرمایه گذاری و افزایش تخلفات شده که با مدیریت صحیح از حاد شدن این مهم باید پیشگیری کرد.

شهردار ارومیه گفت: مشکلات طرح تفصیلی در میزان درآمد‌ها و همچنین تولید مسکن موثر است که باید در جهت رفع آن تلاش کرد، دستگاه‌های نظارتی در این خصوص ورود کرده و ما هم به عنوان دستگاه حاکمیتی پیگیر رفع مشکلات آن هستیم و این مهم جزو برنامه‌های ضروری بنده و مجموعه شهرداری ارومیه است.

آقازاده ادامه داد: در حضور اعضای شورای معاونین شهرداری اعلام می‌کنم که اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از بنده انتظار کار قانونی دارند.

او تصریح کرد: به روند صدور پروانه ساخت نگاه ویژه شود چرا که پروانه‌های صادره سند حیثت برای شهرداری است لذا باید به پروانه‌های صادر اهمیت و دقت ویژه شود و از صدور پروانه‌های مشروط نیز باید خودداری کرد و از ظرفیت شورای اسلامی شهر برای رفع مشکلات شهری و به ویژه در حوزه صدور پروانه ساخت استفاده می‌کنیم.

آقازاده ادامه داد: ارتباط مجموعه بزرگ شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر به صورت پارلمان محلی و دولت محلی خواهد بود و در مواردی که قوانین در آن ساکت است از ظرفیت شورای شهر استفاده می‌کنیم.

او عنوان کرد: امید است با تعامل سازنده و اثر گذار در خدمت اعضای شورای شهر برای خدمت به مردم و به ویژه در مناطق محروم باشیم.

آقازاده افزود: به زودی، با تیم‌های اجرایی از مناطق محروم شهری جهت رفع مشکلات شهروندان ساکن در آن مناطق بازید خواهیم کرد.

او تصریح کرد: با رفع مشکلات شهروندان؛ مشارکت آن‌ها جهت توسعه شهری جلب شده و رضایتمندی آن‌ها را رقم می‌زنیم.

آقازاده اظهار کرد: با تعامل سازنده، کارآمد و با همفکری و هم دلی در جهت یک هدف واحد؛ خدمت به مردم گام‌های موثر و سازنده در شهر برداریم.

او تصریح کرد: به ساماندهی مشاغل مزاحم شهری با تشکیل جلسات مختلف نگاه ویژه دارم چرا که این مهم باعث بروز مشکلات عدیده‌ای در سطح شهر شده است.

آقازاده با بیان اینکه استقلال مناطق شهرداری و حتی سازمان‌ها جزو اولویت‌ها و دستور کار بنده است، تأکید کرد: به تبدیل وضعیت پرسنل و چارت سازمانی نگاه ویژه دارم.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: ضروری است کارگروهی جهت احصاء مشکلات و رفع آن به صورت کارشناسی در حوزه حمل و نقل عمومی شهر ارومیه تشکیل یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.