فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۲ تن و ۵۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مرفین و دستگیری دو قاچاقچی در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با انجام کار گسترده اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق ماده مخدر مرفین را که به صورت ترانزیت فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

سردار جعفری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام بامداد امروز با همکاری ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چغازردی به ۲ دستگاه کامیون بونکر گاز مشکوک شدند و بلافاصله خودرو‌ها را متوقف کردند.

او گفت: پس از تلاش بی وقفه و برش انتهای بونکر یکی از کامیون‌ها ۲ تن و ۵۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع مرفین که به طرز بسیار ماهرانه در انتهای کامیون جاساز شده بود، کشف شد و ۲ نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: بنا بر اظهارات قاچاقچیان دستگیر شده، این محموله بزرگ مرفین از مرز‌های شرقی کشور به مقصد شهرستان عسلویه استان بوشهر بارگیری شده بود.

سردار جعفری گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از متهمان، تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.