نساجی قائمشهر برای اولین بار در فصل جاری توانست در ۲ بازی متوالی مقابل تیم‌های سایپا و نفت مسجد سلیمان به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دو برد در دو بازی پیاپی، نساجی برای رسیدن به این رکورد راه درازی را پیموده تا جاییکه حتی در مقطعی گرد ناامیدی را بر در و دیوار یک شهر پاشید.

اوایل همه چیز عادی بود، قرمز‌ها بعد از پیروزی هفته اول، فقط سه هفته طول کشید تا دومین برد خود را بدست آوردند، اما بعد از آن همه چیز غیرعادی شد، چون ۱۳هفته بعد یا شکست‌های پیاپی بود و یا تساوی‌های کم رمق.

وحید فاضلی رفت، مجید جلالی آمد، اما در همچنان بر همان پاشنه می‌چرخید، باید گفت شرایط حتی با جلالی بدتر هم شده بود، چون نساجی با او برای اولین بار در چهار بازی متوالی شکست خورد، امید دیگر داشت کم کم رخت بر می‌بست.

مدیران نساجی بعد از دیدار مقابل تراکتور در تبریز که تیم دست بر قضا از لحاظ تاکتیکی هم خوب کار کرده بودند، با یک تصمیم خاص همه را شگفت زده کردند، مجید جلالی برکنار و ساکت الهامی جانشین او شد.

ساکت الهامی که آمد ورق برگشت، تیم بی روحیه و دلزده نساجی دیگر تیم سابق نبود، سایپا را در جام حذفی به سختی و در ضربه یازدهم پنالتی از پیش رو برداشت، کمتر از ۷ روز بعد دوباره سایپا را این بار در لیگ برتر و با ارائه یک بازی حساب شده برد، و اولین دیدار سال جدید هم مقابل نفت مسجد سلیمان را به یک پیروزی بسیار با ارزش به پایان برد.

فارغ از بهبود شرایط روحی و رفتاری بازیکنان تیم، نساجی با ساکت الهامی از لحاظ فنی بازی به بازی بهتر می‌شود و بر اساس آمار و عملکرد این تیم حتی می‌توان گفت پیروزی شان در بازی آخر دیگر کسی را شگفت زده نکرد.

در دیدار جام حذفی مقابل سایپا، نساجی فقط ۶ شوت راهی دروازه حریف کرد و ۷۶ درصد پاس‌های بازیکنان به مقصد رسید، درحالیکه در بازی دوم و مصاف لیگ برتری دو‌تیم، بازیکنان قائمشهری ۱۳ شوت زدند که پنج تای آن در چارچوب بود و دقت پاس آن‌ها نیز ۵درصد بالاتر رفت.

در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان به واقع بازیکنان نساجی درخشیدند و توانستند بر ارائه یک بازی تاکتیکی دقیق و حساب شده، به سه امتیاز بازی حساس دست پیدا کنند.

قرمز‌ها ۶۰ درصد مالکیت توپ را در دست داشتند، در ارسال پاس باز هم پیشرفت داشتند و دقت ۸۲ درصدی را ثبت کردند، اما اوج کار بازیکنان قائمشهری در شوتزنی بود، آن‌ها ۱۷ شوت به سمت دروازه زدند که پنج تای آن در چارچوب بود.

نساجی در مسجد سلیمان یک مهمان مقتدر و با طراوت بود که این را می‌شد از حملات همه جانبه، تنوع حرکات هجومی و گل‌های زیبای به ثمر رسیده این تیم درک کرد، اما نکته‌ای که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، عملکرد خط دفاعی نساجی بود که به طور چشمگیری بهتر شده، آن‌ها در این سه بازی حتی یک گل هم دریافت نکردند، حالا دیگر نه از حفره‌های آزار دهنده دفاعی بین‌خطوط خبری بود و نه از اشتباهات مرگبار فردی بازیکنان.

نساجی فارغ از هر نتیجه‌ای که در دو بازی فردا رقم بخورد، می‌تواند لقب بهترین تیم هفته را از آن خود کند، چون آن‌ها تیمی را بردند که توانسته بود هر پنج تیم بالای جدول را در خانه به زانو در بیاورد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.