نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است امروز دوشنبه در پایان اولین جلسه دادرسی خود، سخنرانی پر آب و تابی را ارائه دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در پایان اولین جلسه دادرسی خود در روز دوشنبه سخنرانی خواهد کرد.

وبسایت والا نیوز پیش نویس اولیه سخنرانی را بدست آورد. طبق گزارش والا، نتانیاهو در پایان جلسه دادرسی خود در روز دوشنبه در سخنرانی‌ای خواهد گفت: «کلمات من از قلب من بیرون می‌آید. من آن‌ها را با درد فراوان می‌گویم، من هم یک انسان هستم! این برای من بیار دشوار و دردناک است که بدون دلیل خانواده من مورد پیگرد غیر قانونی قرار گیرند. این دادگاه برای من مانند یک مبارزه عمومی است. نمی‌گذارم با این روند پیش بروید.»

پیش نویس سخنرانی نتانیاهو همچنین بخشی دارد که در آن به «لیات بن آری»، دادستان ارشد دادگاه و «ایلان یشوا»، مدیر عامل سابق خبرگزاری والا، که در جلسه دادرسی به عنوان شاهد حضور دارد، اشاره می‌کند.

در این پیش نویس، نتانیاهو شکایاتی را نیز از نحوه مدیریت دادستانی در تحقیقات خود مطرح می‌کند، که در آن ادعا می‌کند که دادستانی با تحقیقات غیرقانونی، تحت فشار قرار دادن شاهدان و افشای اطلاعات به مطبوعات، قانون را نادیده گرفته است.

دادگاه قدس اشغالی، روز دوشنبه به استماع بیانیه دادستانی و شاهدان خواهد پرداخت.

سال گذشته دادستان رژیم صهیونیستی رسماً علیه نتانیاهو اعلام جرم و او را به فساد مالی، تقلب و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم کرد. این نخستین باری است که علیه یک نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام جرم می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار