فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از افزایش ۴۹۵ درصدی کشف سرقت‌های به وقوع پیوسته درایام طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ  مسعود وحیدی گفت : از ابتدای طرح نوروزی با به کارگیری واحد‌های تخصصی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی بجنورد در ارتباط با کشف سرقت‌ها افزایش چشمگیری نسبت به مدت مشابه صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه در ابتدای سال نیز با تلاش مستمر کلانتری ۱۲ دپو اموال سرقتی شامل: موتورسیکلت و اموال خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی و قطعات خودرو در حاشیه شهر بجنورد کشف شد افزود: برآورد قیمتی اموال مکشوفه بیش از هفت میلیارد ریال بوده که در اکثر موارد اموال به مالباختگان تحویل داده‌شد.

او گفت : با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و تلاش مضاعف همکاران تعداد ۲۰ عدد ترانس برق فشارقوی به ارزش حدود صد میلیارد ریال کشف و ضبط شد به صورتی که آمار کشفیات ایام نوروز ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۹۵ درصد افزایش کشف همراه بوده است.

او  بابیان اینکه از ابتدای سال تاپایان طرح نوروزی با افزایش ۱۳ درصدی سرقت‌ها نسبت به پارسال روبه رو شدیم افزود: در این بازه زمانی تعداد ۵۲ نفر دستگیرشده که نسبت به مشابه سال قبل ۱۴۸ درصد افزایش دستگیری حاصل شده است.

فرمانده انتظامی بجنورد در پایان با اشاره به اینکه بخشی زیادی از سرقت‌ها شامل: موتورسیکلت و قطعات خودرو می‌باشند افزود :تجهیز خودرو‌ها به قفل فرمان، قفل پدال، سوییچ مخفی همچنین استفاده از پارکینگ‌های منازل و عمومی می‌تواند نقش مهمی در کاهش سرقت‌ها ایفا کند .

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.