معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج داروهای رمدسیور و فاویپیراویر در داروخانه های کهگیلویه و بویراحمد در صورت نیاز توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  افشار معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشست مقام عالی وزارت با روسای دانشگاه های کشور گفت: در این نشست مقام عالی وزارت در خصوص موج چهارم بیماری تاکید داشتند که در صورت افزایش بیماران بستری کرونایی و نداشتن تخت خالی در بیمارستان ها، بیماران کرونایی به صورت سرپایی درمان شوند.

دکتر افشار افزود: مقرر شده در صورت پر شدن تخت های بیمارستان، بیماران کرونایی داروی رمدسیور و فاویپیراویر را دریافت و در منزل خود بمانند.  

او ادامه داد: همچنین در این جلسه جهت جلوگیری از تجمع در داروخانه های بیمارستانی که داروی رمدسیور و فاویپیراویر را توزیع می کنند، اجازه توزیع این دارو توسط داروخانه های بخش خصوصی منتخب معاونانت غذا و داروی استان ها مورد تاکید قرار گرفت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: بر همین اساس توزیع داروی رمدسیور توسط داروخانه های بخش خصوصی در صورت نیاز در دستور کار معاونت غذا و داروی کهگیلویه و بویراحمد قرار می گیرد.

انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.