به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هاشمی رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران گفت: بیش از ۸۰۰ هزار تماس از ۲۰ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین امسال با سامانه ۱۴۱ گرفته شد که اپراتورهای سالن مانیتورینگ به ۲۰ هزار تماس پاسخ دادند.
او افزود: بیشترین تعداد تماسهای مردمی با سامانه ۱۴۱ در روز شنبه ۲۳ اسفند پارسال و روز چهارشنبه ۴ فروردین ماه امسال بوده که در این دو روز در مجموع بیش از ۱۲۰ هزار تماس با بخش گویا و حدود ۴۵۰۰ تماس با بخش اپراتوری سامانه ۱۴۱ برقرار شده است.
رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران گفت: یکی از وظایف اداره مدیریت راهها ارتباط با کاربران جادهای و اطلاع رسانی به آنهاست.
او افزود: در همین راستا سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی، چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس گیرندگان ارائه میکند.
هاشمی گفت: این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.
رئیس اداره مدیریت راهای مازندران افزود: از رانندگان و کاربران جادهای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.
انتهای پیام/س