مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل از بهره مندی ۸۴ هزار و ۲۹ نفر در طرح ناظران سلامت و امدادرسانی به ۱۰۲ حادثه دیده در طرح ملی نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح ملی نوروزی سال ۱۴۰۰ از ۲۵ اسفند سال ۹۹ شروع و تا ۱۵ فروردین ماه امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۰ شعبه شهرستانی برگزار شد.

او با اشاره به اینکه در بحث پیشگیری از کرونا در ایام نوروز اعضای جمعیت هلال احمر استان ۲۱ هزار ۴۴۶ اماکن و ۲۴۳ مورد از پاساژ‌ها را تحت پوشش و مورد بازدید قرار داده و ۱۶۸ مورد مانور خیابانی و میدانی برگزار کرده اند، افزود: ۸۴ هزار ۲۹ نفر، از خدمات این اعضاء بهره‌مند شده و به ۴ هزار و ۷۳۰ مورد تذکرات لازم داده شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در طرح ناظران سلامت و ارشادی ۷۷۷ تیم/روز متشکل از هزار و ۷۶۸ نفر/روز از اعضاء فعالیت داشتند.

ضربی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی به ۱۰۲ نفر حادثه دیده در ۳۲ مورد حادثه امدادرسانی شده است، ادامه داد: این حوادث ۷۶ نفر مصدوم داشته است که عوامل جمعیت استان ۲۱ نفر از مصدومین را به مراکز درمانی انتقال داده اند.

او ادامه داد: در این مدت ۳۲ تیم/روز عملیاتی متشکل از ۱۲۰ نفر/روز نیروی عملیاتی با به کارگیری ۵۱ دستگاه/ روز خودرو به یاری هموطنان شتافته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این طرح جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ۱۲ پایگاه امداد و نجات بین شهری و ۱ پایگاه کوهستان در محور‌های مواصلاتی و با بکارگیری ۱۳۰۰ نفر/روز نیروی عملیاتی و ۳۸ دستگاه خودروی امدادی در خدمت هموطنان عزیز بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.