مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از آغاز بکار سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات و آمار ماشین‌آلات شهرداری تبریز از ۱۶ فروردین و با ابلاغیه شهردار تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به عملکرد سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات و آمار ماشین‌آلات شهرداری تبریز گفت : در سال ۱۴۰۰ و مطابق بخشنامه شهرداری تبریز، هیچ کسی در خصوص ماشین آلات و خرید و تعمیر و تجهیزات به صورت سلیقه‌ای و جزیره‌ای عمل نمی‌کند و تمامی امور از طریق سامانه و اخذ نظرات کارشناسی انجام خواهد گرفت.

او گفت: کارشناسان سازمان پسماند، فروشگاه‌ها و تعمیرگاه‌های مشخصی را در سطح شهر شناسایی کرده‌اند که به ارائه خدمات به ماشین‌آلات خواهند پرداخت.

او با اشاره به تسری سامانه یکپارچه ماشین‌آلات شهرداری تبریز به پیمانکاران، گفت: این موضوع را به پیمانکاران مجموعه شهرداری نیز تسری داده‌ایم و کارکرد تجهیزات، طول عمر استهلاک و نیاز مجموعه ارزیابی شده و هر سه ماه یک بار نیز خرید انجام خواهد شد.

اصغری با اشاره به نصب ردیاب به ماشین‌آلات سازمان پسماند شهرداری تبریز، گفت: در این راستا می‌توان رصد کاملی از عملکرد ماشین آلات داشته باشیم و در کنار آن ویژگی مهم این اقدام خاکبرداری پروژه‌های عمرانی است که نیازی به واگذاری به پیمانکاران ندارد.

او با اشاره به مزایای سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات، گفت: این نرم افزار با هدف رفع مشکلات ماشین‌آلات شهرداری و تامین امنیت آن‌ها راه اندازی شده است که مدیرعامل سازمان پسماند، مدیر ماشین آلات مناطق، مدیر ماشین آلات سازمان و کارشناسان فنی در مناطق دسترسی به این سامانه دارند.

او افزود: برای مراجعه راحت‌تر ماشین آلات، شهر را به چهار قسمت تقسیم کردیم و از این طریق اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز گفت: جرایم خودرو‌ها و تحویل‌ها که قبلا به اشخاص تحویل داده می‌شد، درج بیمه‌ها، عهده دار ماشین آلات و محل فعالیت آن‌ها، ثبت اطلاعات ماشین آلات و عدم اتلاف زمان در تهیه گزارش برای شورای شهر یا شهرداری، از مهمترین مزایای سامانه یکپارچه‌سازی ماشین‌آلات شهرداری تبریز است.

او گفت: این نرم افزار که از امروز آغاز به کار خواهد کرد موجب پیشرفت امور و بهره وری بیشتر از ماشین آلات سازمان پسماند خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.