رئیس کل دادگستری گلستان از رصد فعالیت‌های تبلیغاتی انتخاباتی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی از رصد فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی استان خبر داد و گفت: امسال به علت بیماری کرونا بار بیشتر تبلیغات انتخاباتی بر دوش فضای مجازی است و به همین منظور بخشی از نظارت و رصد تخلفات انتخاباتی در حوزه فضای مجازی متمرکز شده است.

هاشمیان افزود: سیاه نمایی، تخریب رقبای انتخاباتی، توهین به اقوام و تبلیغات زودهنگام از جمله تخلفات فراگیر در فضای مجازی است که با دقت و حساسیت رصد و با متخلفان برخورد می‌شود.

او از تعیین ۵۱ شعبه تخصصی رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخابات در استان هم خبر داد و افزود: این شعب از اواخر سال گذشته در همه حوزه‌های قضایی فعال شده است و آماده رسیدگی به پرونده‌های تخلفات و جرایم انتخاباتی هستند.

رئیس کل دادگستری گلستان به فضای آرام استان در انتخابات سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: وحدت استان خط قرمز ماست و در برخورد با کسانی که به هر بهانه به این  آرامش و وحدت خدشه وارد کنند، تعلل نمی‌کنیم.

هاشمیان  با بیان این که تلاش ما انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم است، گفت: امروز دشمن با سیاه نمایی  و ایجاد یاس درصدد کاهش حضور مردم پای صندوق‌های رای است و همه ما وظیفه داریم با بیان خدمات نظام، به جامعه امید تزریق کنیم.

دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان امروز در دادگستری گلستان برگزار شد.

 

انتهای پیام/فا/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار