بازگشایی راه خلخال به پونل در حوزه استان اردبیل

فرماندار خلخال از برفروبی و بازگشایی جاده مسدود شده از برف خلخال به پونل در حوزه استحفاظی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی، فرماندار خلخال گفت: این جاده با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جادهای خلخال پس از گذشت بیش از ۶ ماه در داحل حوزه استحفاظی این شهرستان باز و امکان تردد در آن  تا ابتدای حوزه استان گیلان فراهم شده است .

او با بیان اینکه بازگشایی راه ارتباطی خلخال به پونل و امکان تردد خودروها برای دسترسی به استان گیلان همواره از خواسته‌های به حق مردم این شهرستان است، اظهار کرد: مسئولان استان گیلان  نیز باید اقدام لازم را در خصوص بازگشایی این راه  انجام دهند.

بابایی بیان کرد:  جاده ارتباطی خلخال به پونل  در اوایل فصل پاییز گذشته و  با بارش اولین برف  مسدود شده بود که با تلاش چند روزه عوامل راهداری جاده هم اکنون از سمت خلخال بازگشایی شده و برای ایجاد امکان تردد کامل نیازمند همکاری استان گیلان و برف‌روبی راه در حوزه استحفاظی این استان است.

فرماندار خلخال گفت: همه ساله این جاده بیش از ۶ ماه از سال به علت فقدان وجود امکانات گالری و بهمن‌گیر مسدود می‌شود ولی در صورت واگذاری کامل وظایف راهداری طول مسیر به خلخال ما توانایی داریم تا با امکانات موجود راهدارخانه الماس این مسیر را بصورت کامل بازگشایی کنیم.

بابایی اظهار کرد: جاده پونل - خلخال  ۸۰ کیلومتر بوده و بیش از ۶۰ کیلومتر آن در حوزه  استحفاظی شهرستان رضوانشهر  گیلان و ۲۰ کیلومتر در منطقه کوهستانی شهرستان خلخال واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.