نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا وظیفه همگانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین گفت: در نظام دینی سلامت و امنیت جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همه اقشار جامعه وظیفه داریم برای حفظ و ارتقای سلامت مردم پای کار باشیم.

وی افزود: مسئولان و متولیان امر سلامت و بهداشت همواره برای در امان ماندن مردم از بیماری کرونا هشدار داده‌اند و لازم است همگان رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیریم.

امام جمعه قزوین ساخت واکسن کرونا توسط دانشمندان کشور را بسیار مهم دانست و بیان کرد: الحمدالله واکسن ایرانی کرونا که مراحل آخر تولید انبوه را پشت سر می‌گذارد، گام بسیار ارزشمندی در حوزه بهداشت، سلامت و درمان محسوب می‌شود و همه مردم قدردان مجاهدت‌های شبانه روزی دانشمندان کشور در این عرصه مهم و حیاتی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: هر روز صدای گام‌های فعالیت‌های جهادی اندیشمندان جوان را برای حل چالش‌ها و بحران‌های کشور بیشتر می‌شنویم و این‌ها برکات انقلاب اسلامی است و ان‌شاءالله شاهد تداوم روز افزون آن خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: در حال حاضر ۵ هزار دوز واکسن به استان قزوین تخصیص داده شده که از این میزان ۴ هزار واکسن تزریق شده است و مابقی به بیماران خاص تعلق دارد و از خردادماه با تولید انبوه واکسن ایرانی، واکسیانسیون با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

نامدار با بیان اینکه شب گذشته ۷۰۰ هزار واکسن وارد کشور شده است، افزود: یکی از کار‌های خوبی که در این ایام انجام شد، تزریق واکسن کرونا به پاکبان‌ها بود که در استان قزوین نیز انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.