رفیعی: کیفیت فنی سپاهان با حضور حاج صفی بهتر شده است

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: اعتماد به نفس و کیفیت فنی تیم ما با حضور حاج صفی افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال سپاهان بعد از برتری طلایی پوشان برابر تیم سایپا درباره اضافه شدن احسان حاج‌صفی به این تیم اظهار کرد: به طور حتم  حضور احسان حاج صفی  به عنوان کاپیتان تیم ملی و بازیکنی با تجربه خیلی بالا می‌تواند به ما کمک کند.

او  ادامه داد:  به هر حال حاج‌صفی به خانه خودش بازگشته است. این موضوع اعتماد به نفس تیم ما را بالا برده و از لحاظ کیفیت فنی هم به ما کمک کرده است. برای حاج صفی آرزوی موفقیت می‌کنم.  

فشار بازی های آسیایی روی نمایندگان ما تاثیر می گذارد 

هافبک سپاهان درباره حضور حریفان مستقیم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به طور حتم نمی‌توانیم درباره این موضوع صحبت کرد. فشار بازی‌های آسیایی امکان دارد روی تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند اثر بگذارد، اما از طرفی وقفه‌ای که در لیگ برتر ایجاد می شود، باعث می‌شود تیم ما بدون بازی رسمی بماند.

بازی برابر تیم های پایین جدول سخت است 

او درباره برگزاری بازی برگشت سپاهان مقابل پرسپولیس در اصفهان بیان کرد: همه بازی‌ها در نیم فصل دوم مهم هستند و قرار نیست به یک دیدار نگاه کنیم. بازی مقابل تیم‌های پایین جدولی هم در نیم فصل دوم سخت است. تیم‌های بالای جدولی دوست دارند با فوتبال بازی کردن امتیاز بگیرند، اما برای تیم‌های پایین جدولی یک امتیاز هم خیلی مهم است. تک تک بازی‌ها سخت است، اما این هم نکته مثبتی محسوب می‌شود.

هافبک سپاهان افزود: غیبت تماشاگران باعث می‌شود بازی خانگی یا خارج از خانه برای تیم‌ها تفاوت چندانی نداشته باشد. البته در دیدار‌های خانگی با جو  ورزشگاه آشناتر هستیم.

لیگ ایران حرفه ای نیست 

رفیعی درباره انتقاد برخی از تیم‌ها نسبت به بلند بودن چمن زمین گفت: بار‌ها این صحبت را کرده ام. برخی از مواقع از دست من ناراحت هم شده‌اند. لیگ ما خیلی حرفه‌ای نیست و در خیلی چیز‌ها مشکل دارد. کیفیت زمین و توپی که با آن بازی می‌کنیم اصلی‌ترین چیزی است که در کیفیت بازی‌ها تاثیر می‌گذارد.

او ادامه داد: همه تیم‌ها در تمام شهر‌ها می‌توانند کیفیت زمین خوبی داشته باشند. حیف است تیمی مثل نساجی در زمینی که مثل موکت است بازی کند و دیدار‌های تیمی مثل نفت مسجد سلیمان با این جوان‌های خوب در زمین بی‌کیفیت باشد.

هافبک سپاهان خاطر نشان کرد: نباید یک روز چمن بلند و یک روز کوتاه باشد. همه جای دنیا روی چمن خوب و یکسانی که به آن عادت دارند بازی می‌کنند. شک نکنید تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند همیشه در نیمه اول روی شدت گرفتن توپ‌ها مشکل دارند، زیرا با توپ‌های آن مسابقات درست کار نکرده‌اند و زمین‌ها هم خیس است.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار