کارشناس فوتبال کشورمان درباره تیم ملی ایران قبل از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز قربانی پیشکسوت فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی  عنوان کرد: اتفاقاتی که در حال حاضر در تیم ملی ما رخ می دهد در شرایط عادی خوب است، اما اکنون شرایط تیم ملی با توجه با ۴ مسابقه‌ای که در خرداد ماه داریم خاص است.

قربانی ادامه داد: تیم ملی سال‌های زیادی را با سیستم و فکر یک مربی (کی روش) پشت سر گذاشته است. احساس می‌کنم یکی از اشتباهات مربیان بعد از کی روش مثل ویلموتس این بود که خیلی سریع تغییرات خود را در تیم ملی اعمال کردند. امیدواریم اسکوچیچ این کار را انجام ندهد چرا که احساس می‌کنم هر چه تغییرات در سیستم و فکر کلی تیم ملی با توجه به این موضوع که می‌دانیم از ۴ مسابقه خود چه می‌خواهیم کمتر باشد شرایط تیم ملی بهتر خواهد شد.

او ادامه داد: اکنون باید این مرحله را پشت سر بگذاریم و در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی تغییرات خود را در تیم ملی انجام دهیم. تیم ملی در ۳ بازی تدارکاتی اخیر با ۳ ترکیب و سیستم متفاوت بازی کرده است. من نمی‌دانم که هدف اسکوچیچ از این کار چه چیزی بوده است. هر چه تغییرات در تیم ما کمتر باشد شرایط بهتر خواهد شد.

قربانی درباره سیستم تیم ملی گفت: تیم اسکوچیچ سیستم سختی بازی می‌کند. بازیکنان باید این را بدانند که تیم‌های عراق و بحرین مقابل تیم ما عقب نشینی می‌کنند و تنها به دنبال استفاده از ضد حمله هستند.

او ادامه داد: در سیستمی که اکنون تیم اسکوچیچ بازی می‌کند هافبک دفاعی می‌تواند جواب بهتری نسبت به احمد نوراللهی که بازیکن درجه یکی است بدهد. نوراللهی بازیکن مناسبی برای تک هافبک دفاعی بودن برای ما نیست.

قربانی افزود: قرار دادن وحید امیری در پست سمت راست در دیدار ایران - سوریه مورد انتقاد است چرا که پست امیری چیز دیگری است. امیری در بازی کمی گنگ بود و به نظر من انتخاب پست بازیکنان بر اساس آن توانایی‌هایی که دارند می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

قربانی ادامه داد: با اطمینان می‌گویم تیم ملی ما با این نفراتی که دارد می‌تواند این مرحله را به سلامت پشت سر بگذارد و به جام جهانی صعود کند.البته اگر خودزنی نکنیم و کمترین تغییر را داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
عراق رو که فکر نکنم بتونیم ببریم.تیم قدریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
کار تیم ملی خیلی سخته. ولی اگه خودمونو جزء دو _سه تا تیم اول آسیا میدونیم اینجا باید نشون بدیم که چکاره ایم.
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۱۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
انشالله که در همه جام جهانی ها بقول خودتان سقوط کنید تا شر فوتبال شاید کم شود
Pakistan
سید
۱۰:۴۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
دوست داری به جای سرمربی تیم ملی نفرات رو انتخاب کنی، و همه پرسپولیسیها رو حذف کنی. کارشناسی به درد خودت میخوره خخخ
آخرین اخبار