بنی کریمی اعلام کرد:

مصرف بنزین در فارس ۷۰ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: از ۲۴ اسفند پارسال تا پایان ۱۵ فروردین ماه امسال حدود ۱۲۰ میلیون لیتر بنزین در این استان به مصرف رسید.

امیر بنی کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه میزان مصرف بنزین در استان فارس در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه سال ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، حدود ۱۲۰ میلیون لیتر بوده است که به‌طور میانگین روزانه پنج میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر مصرف شده است، گفت: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۷۰ درصد رشد داشته است.

او افزود: بیشترین میزان مصرف بنزین در این بازده زمانی مربوط به ۱۲ فروردین با بیش از هفت میلیون لیتر و کمترین میزان مصرف مربوطه ۱۳ فروردین با مصرف سه میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس تصریح کرد: میزان مصرف نفت سفید در سال ۹۹ حدود نه میلیون و ۳۰۰ هزارلیتر بوده که نسبت به سال ۹۸ حدود ۳۵ درصد کاهش داشته است و برخورداری خانوار‌ها از نعمت گاز طبیعی و همچنین اجرای طرح توریع الکترونیکی نفت سفید از عوامل کاهش هستند.

بنی کریمی گفت: تعداد مجاری عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت گاز) ۲۹۰ باب، تعداد جایگاه‌های سی ان جی استان ۱۲۰ باب و تعداد ۸۳۸ فروشندگی تعاون روستایی و عشایری بوده که در این بازده زمانی به طور کامل فعال و سوخترسانی بدون مشکل در این بازده زمانی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار