رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد موارد بستری حال حاضر در استان نسبت به روز‌های پایانی سال ۹۹، سه برابر شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مهدی محمدی  در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان کرمانشاه ، اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان‌های پاوه و سرپل‌ذهاب، اسلام‌آباد غرب و کنگاور قرمز، شهرستان‌های گیلانغرب، کرمانشاه و سنقرو کلیایی نارنجی و شهرستان‌های هرسین، صحنه، ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین و جوانرود هم به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی هستند.

او با بیان اینکه براساس برآورد‌ها به احتمال زیاد شهرستان کرمانشاه هم به‌زودی قرمز می‌شود، گفت: بیش از ۷۰ درصد از نمونه‌های آزمایشگاهی انجام شده مربوط به کرونای انگلیسی است و به عبارتی کرونای جهش‌یافته در استان جانشین کرونای ووهان چین شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه تعداد کل افراد شناسایی شده با پی‌سی‌آر مثبت در ۴۷ هزار و ۸۵۱ مورد اعلام کرد و گفت: ۱۱ هزار ۱۴۵ نفر از این تعداد از موارد بستری و ۳۶ هزار و ۷۰۶ نفر هم جزء موارد سرپایی بوده است.

به گفته محمدی، کل افرادی که تاکنون بستری شده ۲۹ هزار و ۵۹۲ نفر بوده که ۲۷ هزار و ۶۷۹ نفر از آن‌ها پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.