رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند گفت: تاکنون ۱۹ داوطلب در ششمین دوره شورا‌های روستایی در زرند ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده، فرماندار شهرستان زرند در خصوص آمار داوطلبان عضویت ششمین دوره شورا‌های روستایی گفت: تا صبح امروز، ۱۹ نفر برای نام نویسی انتخابات شوراهای روستا‌های شهرستان زرند اقدام کردند و ثبت نام آن ها نهایی شده است.

او افزود: از این تعداد، یک نفر مرد برای حوزه بخش یزدان آباد و ۱۸ نفر که یک نفر از آنان زن و ۱۷ نفر ایشان مرد  هستند  برای حوزه بخش مرکزی زرند ثبت نام کرده اند.

صادق زاده بیان کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت ششمین دوره شورا‌های روستایی از دیروز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه آغاز شده است و  به مدت یک هفته  یعنی تا یکشنبه ۲۲ فروردین ماه امسال دامه خواهد داشت.

صادق زاده بیان داشت: ثبت نام داوطلبان از طریق اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام موبایلی و دسکتاپی از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دفاتر پیشخوان دولت است. 

او افزود: داوطلبان باید پس از اتمام فرآیند ثبت نام، پیامکی از تلفن همراهی که مالک آن شخص داوطلب است، مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) دریافت کنند.

فرماندار زرند با بیان اینکه داوطلبان همچنین می‌توانند هر روز از ساعت ۸ تا ۱۸ با مراجعه حضوری به بخشداری‌ها نسبت به ثبت نام و ورود به رقابت انتخاباتی اقدام کنند، بر لزوم انتخاب شیوه ثبت نام غیرحضوری و الکترونیکی با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا تاکید ویژه کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار