مدیرامور برق شهرستان باوی گفت: به منظور افزایش پایداری شبکه برق، بیش از ۲۰۰ پایه فرسوده از سطح شبکه برق این شهرستان جمع آوری و پایه جدید نصب شد.

محمدرضا علیپور مدیر امور برق شهرستان باوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده در جهت شناسایی عواملی که باعث بروز حادثه غیرمترقبه روی شبکه و قطع برق می‌گردید و به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، اقدامات گسترده‌ای بر روی خطوط اصلی و فرعی انجام شد که باعث افزایش پایداری شبکه، کاهش خاموشی و تامین برق مناسب در تابستان امسال در این شهرستان خواهد شد.

او با بیان اینکه طی این عملیات گسترده در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۰۲ پایه فرسوده خطرساز سطح شبکه برق جمع آوری و تعداد ۲۱۶ پایه جدید جایگزین شد، افزود: طی این عملیات تعداد ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور درحال سقوط نیز با برنامه ریزی مهندسی ساماندهی  شد و نصب سکوی ترانس استاندارد سازی و  اصلاح آرایش شبکه و تعویض تجهیزات آسیب دیده نیز انجام گرفت.

علیپور  اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها را  ۶۸ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال برآورد کرد و اظهار داشت: تمام عملیات‌های انجام شده تاکنون  به منظور جلب رضایت شهروندان و رسیدن به مقوله تحقق حقوق شهروندی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.