استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای تحقق شعار سال همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار بیایند، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های ممکن برای تسهیل امور تولیدکنندگان و رفع موانع استفاده و مسیر اشتغالزایی را برای توسعه پایدار ادامه دهیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  هوشنگ بازوند عصر سه‌شنبه در نشست بررسی برخی موانع و محدودیت فراروی سرمایه گذاران حوزه معدن استان در استانداری، گفت: در سالی که به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» مزین شده مدیران باید کار‌ها را تسریع و امور اداری را تسهیل کنند تا اقدامات مربوط به سرمایه گذاری، کارآفرینی و افزایش تولید گسترش یابد.

او یادآوری کرد: جذب سرمایه گذاری با رایزینی‌ها و پیگیری‌های فراوان به دست می‌آید و نباید چنین فرصت‌هایی را به دلیل تاخیر در انجام فرآیند‌ها از دست بدهیم.

او افزود: مدیران وظیفه دارند نهایت اهتمام خود را برای افزایش تولید، اشتغال و سرمایه گذاری بکار گیرند و با تمام جدیت به دنبال رفع مشکلات و موانع موجود باشند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تحقق شعار سال مستلزم پیگیری و تلاش دوچندان است و مدیران فکر نکنند که اهداف با نصب بنر و تابلو تحقق می‌یابد، بلکه باید در عمل به دنبال رفع موانع و مشکلات بر سر راه تولید اشتغال و سرمایه گذاری باشند، زیرا وظیفه و هدفی غیر از خدمت به مردم نداریم.

بازوند ادامه داد: چانچه مدیری بخواهد در اجرای کار‌ها و افزایش تولید تلاش و نقشی موثر نداشته باشد، حتماً عملکرد چنین مدیری را به وزارتخانه مربوطه گزارش خواهیم کرد و با مدیر هم برخورد می‌کنیم، زیرا تحقق شعار سال در گرو اتخاذ تصمیم گیری‌های راهبردی و با درایت است و باید مسوولین نقشی آفرینی مثبت داشته باشند.

او در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و شرایط ویژه شرکت «فاتح صنعت» برای سرمایه گذاری در استان گفت: کسب رضایت مدیران این شرکت برای سرمایه گذاری در استان پس از رایزینی‌های فراوان با وزارتخانه‌های مختلف به ویژه وزارتخانه نفت صورت گرفته است لذا مدیران باید تسهیل کننده کار‌ها و برنامه‌های مربوط به این نوع سرمایه گذاری در استان باشند و موانع و مشکلات بر سرراه اجرای آن را با قاطعیت و پیگیری ویژه برطرف کنند.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مدیران شرکت فاتح صنعت در کشور بیش از پنج هزار شغل ایجاد کرده اند لذا همه باید نهایت تلاش خود را برای اشتغال و افزایش تولید در استان بکار گیریم.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.