بستری ۵۸۵ بیمار مبتلا به کرونا در گیلان/ برقراری محدودیت‌های کرونایی

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان گفت: ۵۸۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسن رخ شاد، مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان گفت: در حال حاضر ۵۸۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که حال ۹۰ نفر از آنها وخیم است.

او از ورود به پیک جدید کرونا در گیلان خبر داد و افزود: ۱۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا فقط در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان شناسایی و بستری شدند.

بازگشت محدودیت‌های کرونایی به گیلان

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به با تغییر رنگ بندی کرونایی و بازگشت محدودیت‌ها گفت: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی در ابعاد مختلف در شهرستان‌های قرمز و نارنجی گیلان با جدیت اجرایی می‌شود.

رخ شاد افزود: در محدودیت‌های کرونایی شهر‌های نارنجی مراکز فرهنگی، تفریحی و آموزشی به طور کامل و مراکز تجاری، خدماتی و بازرگانی موقتا به مدت ۲ هفته تعطیل می‌شوند.

او با بیان اینکه محدودیت‌های تردد در این شهر‌ها هم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال خواهد شد، ادامه داد: در شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی علاوه بر برقراری این محدودیت ها، رستوران‌ها هم به صورت بیرون بر خدمات ارائه خواهند داد.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان تصریح کرد: شهروندان برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتر رعایت و از حضور در تجمعات، مکان‌های شلوغ و برگزاری دورهمی‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.