مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: میزان نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه‌های استان بیش از ۱۲ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر سعید فرجی ,مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت : طبق آخرین آمار میزان نسخه هایی که به صورت الکترونیکی در داروخانه های کشور پیچیده می شوند ۱۸/۴ درصد است در حالی که این آمار درمورد استان همدان ۳۰/۸درصد است که استان همدان در نسخه پیچی الکترونیکی ۱۲/۴ درصد  از میانگین کشوری بالاتر است .

او گفت: باید پزشکان را بیش از پیش درگیر اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی کنیم تا هر روز تعداد پزشکانی که مبادرت به نسخه نویسی الکترونیکی می کنند بیشتر از روز قبل شود و همچنین پزشکانی هم که نسخه نویسی الکترونیکی دارند هر روز تعداد نسخ الکترونیکی بیشتری نسبت به روزهای قبل ثبت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان بیان کرد: در نسخه نویسی الکترونیکی در وضعیت خوبی قرار داریم و می توانیم اعلام کنیم که جزو استان های برتر از نظر رسیدگی الکترونیک اسناد بستری هستیم .

دکتر فرجی بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر استان همدان در خصوص استقرار نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیکی در مراکز خصوصی، دولتی و دانشگاهی جزو چند استان پیشرو در برخی موارد در واقع رتبه اول کشور قرار دارد و امیدواریم با تلاش ها و پیگیری های همکاران این پیش رو بودن همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
انشا الله محدودیت های طرح برطرف بشه نسخه نویسی الکترونیکی کامل اجرایی بشه ..هم صرفه جویی در کاغذ میشه و هم مشکل بدخطی پزشکان حل میشه