تعطیلی تمام موزه‌های کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : تمام موزه‌های کرمانشاه به دلیل شرایط قرمز کرونایی در اکثر شهرستان‌های استان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به قرار گرفتن ۹ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی، گفت : باتوجه به شرایط بوجود آمده، محدودیت‌های جدیدی را در حوزه گردشگری استان اعمال خواهیم کرد.

او گفت : براین اساس، تمام ۱۲ موزه تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان از جمله محوطه‌های تاق بستان، بیستون و آناهیتا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در خصوص فعالیت مراکز اقامتی استان هم در این شرایط افزود: باتوجه به اینکه مراکز اقامتی شامل هتل ها، میهمانپذیر‌ها و مسافرخانه‌ها جزو مشاغل ضروری گروه یک قرار دارند، در شرایط قرمز کرونایی هم مجاز به ادامه فعالیت هستند.

او افزود: البته فعالیت مراکز اقامتی استان در این وضعیت با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و ۵۰ درصد ظرفیت خواهد بود.

قادری از تشدید نظارت‌های گردشگری در این مدت خبرداد و گفت: اکیپ‌هایی متشکل از نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در پیک چهارم بیماری نظارت‌ها بر مراکز اقامتی استان را تشدید خواهند کرد و درصورت مشاهده تخلف برخورد لازم را خواهند داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.