رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل گفت: با توافق انجام شده با شهردار هیر مشکل ترافیکی و تردد مسافران در ورودی پل معلق هیر برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل در جلسه با شهردار هیر گفت: با توجه به احداث پل شیشه‌ای معلق هیر و ورود گردشگران به شهر هیر حل مشکل ترافیکی و تردد مسافران در ورودی پل معلق و تنظیف شهری و نصب تابلو‌های مناسب راهنما در سطح شهر ضروری است.

او بیان کرد: به دلیل گردشگری بودن بخش هیر توسعه اقدامات در راستای تنظیف شهری و حل مشکلات ترافیکی می‌تواند زمینه برای حضور هر چه بیشتر گردشگران در این منطقه را فراهم آورد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل از برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی، ایجاد نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و تبدیل اقامتگاه‌های بوم‌گردی در این بخش خبر داد و گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا با توجه به شعار سال فعالیت‌ها در بخش صنایع‌دستی افزایش یابد.

شهردار هیر نیز ضمن قول مساعد در حل معضل ترافیک در ورودی پل معلق از بازگشایی کامل مسیر از سمت جاده شبلی در هیر خبر داد و افزود: در صورت تامین اعتبار عملیات آسفالت‌ریزی نیز در این مسیر انجام خواهد شد.

او ادامه داد: هم اکنون بار ترافیکی در این مسیر کم شده است و شهر هیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده پذیرایی از گردشگران است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.