عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، ناصر کرمی را به عنوان سرپرست عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر منصوب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی به عنوان سرپرست عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر معرفی و از تلاش‌ها و خدمات عباس قلی پور که تازه بازنشسته شده است، قدردانی شد.

کرمی پیش از این در مسئولیت‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان و مشاور استاندار مشغول فعالیت بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر در نشست تکریم و معارفه سرپرست مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: دفتر بازرسی استانداری بوشهر ماموریت‌های مهم، متنوع و مسئولیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف دارد و در یک سال اخیر در جریان شیوع کرونا هم نقش ارزشمندی در بازرسی و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ایفا کرده است.

حسن ابراهیمی افزود: این دفتر در ایام انتخابات هم، پای ثابت فعالیت‌های مهم نظارت بر انتخابات به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: سامانه ارتباط مردمی سامد به عنوان یکی از بخش‌های تاثیرگذار برای ارتباط مستقیم مردم و مسئولان جایگاه ویژه‌ای برای بیان مشکلات مردمی به صورت مستقیم با مدیران داشته است.

 قلی پور مدیرکل پیشین دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر هم، انجام تکالیف دولت تدبیر و امید، خدمت صادقانه به مردم و هویت بخشی به حوزه بازرسی استانداری را از اهداف کاری خود در زمان تصدی این مسئولیت عنوان کرد.

کرمی سرپرست مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر نیز، صیانت از حقوق مردم و دولت را وظیفه مهم این دفتر خواند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.