سردار میرفیضی گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قم، اعضای یک باند حرفه‌ای به اتهام کلاهبرداری ۲۱۰ میلیارد ریالی ۹۸۰ تخته فرش ابریشم شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار "سید محمود میرفیضی" فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی وقوع کلاهبرداری‌های مکرر از فرش فروشان بازار فرش استان توسط ۲ خریدار فرش از طریق چک‌های بی محل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های دقیق و تخصصی، ردپای متهمان را در تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان جهت دستگیری آن‌ها وارد عمل شده و ضمن دستگیری آنها، ۶ تن مالخر نیز در شهر‌های "پرند، تهران بزرگ، البرز و رباط کریم" شناسایی و دستگیر شدند.

سردار میرفیضی تصریح کرد: متهمان طی تحقیقات کارآگاهان، صراحتاً به کلاهبرداری ۹۸۰ تخته فرش دستبافت ابریشمی به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم سپس از کشف ۲۵۰ تخته فرش ابریشم و تحویل آن‌ها مال باختگان خبر داد و گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سردار میرفیضی در خاتمه از کسبه و بازاریان خواست، نسبت به افراد ناشناس حساسیت بیشتری داشته و قبل از دریافت چک با استعلام از بانک‌های مربوطه و همچنین ثبت چک در سامانه صیاد و وصول آن‌ها اطمینان حاصل پیدا کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار