شرکت بین المللی گردشگری سلامت پدیده به عنوان یکی از شرکت های تابعه هلدینگ پدیده شاندیز به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شرکت بین المللی گردشگری سلامت پدیده با هدف بهره گیری اقتصادی از صنعت گردشگری سلامت به عنوان پنجمین صنعت برتر جهان، ذیل گروه شرکت های سرمایه گذاری توسعه به ثبت رسید.

هم افزایی به منظور ارتقاء برند و افزایش ارزش سهام گروه شرکت های پدیده، بهره گیری از ظرفیت های موجود کالبدی و اقتصادی به جهت ایجاد زیرساخت های صنعت گردشگری سلامت و مدیکال توریسم را از جمله اهداف تشکیل این شرکت است.

براساس این گزارش تبدیل شدن به برند جامع و مرجع در نقش مگاتسهیلگر در بازار موجود، شناسایی فرصت ها، زمینه ها و ظرفیت های زودبازده و ماندگار این حوزه نیز از دیگر اهداف تشکیل این شرکت می باشد.

همچنین این شرکت در سه محور و شش بخش به ارایه خدمات گردشگری تندرستی، پزشکی و تسهیلگری مبتنی بر فناوری های روز دنیا به صورت کاملا هوشمند خواهد پرداخت و هم اکنون برنامه پنج ساله عملیاتی شرکت به تصویب رسیده و اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اجرایی آغاز گردیده است.

ارایه خدمات فرهنگ سازی سلامت خانواده و مشاوره تندرستی، ایجاد و تجهیز مکانهای ارایه خدمات درمانی پزشکی و طب مکمل، خدمات غذا و محصولات سالم، خدمات آموزشی و فناوری های نوین و اپلیکیشن جامع سلامت، ارایه طیف وسیعی از خدمات تندرستی از جمله برنامه های آتی و پیش روی این شرکت می باشد.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.