معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه با بیان اینکه علم و فناوری مسیر میانبر توسعه است، گفت : توسعه این استان در گرو حرکت مستمر در مسیر دانش‌محوری است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه گفت : دستگاه‌های اجرایی لازم است برای مانع‌زدایی و پیشبرد امور عمرانی و توسعه استان، هم‌افزایی داشته باشند.

او گفت : دانشگاه علوم پزشکی تحقیقات میدانی دقیقی در سطح اراضی شهرک‌های صنعتی استان انجام دهد و در صورت جانمایی، مجموعه مدیریت ارشد استان حمایت همه جانبه‌ای از احداث پارک علم و فناوری سلامت به عمل خواهد آورد.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: انتظار می‌رود مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با توجه به نقش محوری کرمانشاه در منطقه غرب و فرصت‌های برآمده از موقعیت مرزی استان، از احداث پارک علم و فناوری سلامت، پشتیبانی لازم را داشته باشند.

کریمی افزود: قانونگذار بطور قطع بدنبال رفاه جامعه است و روح قانون و هدف آن ایجاد توسعه و اشتغال است، اما هرچه از مرکز فاصله می‌گیریم غلظت قوانین بویژه در حوزه تفسیر قانون غیرمنعطف‌تر می‌شود و همین موضوع باعث ایجاد موانع متعدد در مسیر توسعه خواهد شد.

او ادامه داد: اینکه مقام معظم رهبری عنوان سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» اعلام کردند، نشانه‌ای آشکار است که تفسیر قوانین باید به نفع تولیدکننده و در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید باشد.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: پیشرفت جهان امروز محصول رویاپردازی بشر در طول تاریخ بوده و همین یک موضوع برای لزوم حمایت از ایده‌های نوین و حرکت در مسیر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کافی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.