سرپرست مدیرعاملی تیم فوتبال نساجی درباره ابتلای ۱۰ عضو این باشگاه به کرونا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران درباره ۲ رقمی شدن کرونایی‌های این تیم شمالی گفت: متاسفانه این اتفاقی بود که بعد از بازی با  تیم نفت مسجد سلیمان برای ما رخ داد. البته ما هم قبل از آن تست کرونا از اعضای تیم گرفتیم و نتیجه تست‌ها منفی شد، اما بعد از آن برخی از بازیکنان ما علائمی داشتند و به چشمه سری پزشک تیم مراجعه کردند و او از بازیکنان تست مجدد گرفت.

او ادامه داد: زمانی که جواب تست کرونا را به مرکز ایفمارک دادیم، دکتر هراتیان درخواست کرد که تست مجدد از اعضای تیم بگیریم که متاسفانه ۱۰ نفر از کادر فنی و بازیکنان مبتلا به کرونا شدند که شامل ۵ کادر فنی و ۵ بازیکن هستند. من به مردم قول می‌دهم که تمام اصول قرنطینه‌ای را رعایت کردیم و فردا با نفراتی که داریم و با همه وجود خود به مصاف پرسپولیس می‌رویم و بازیکنان برای دفاع از باشگاه نساجی تلاش خود را می‌کنند.  

سیف الله پور گفت: مسئولان فوتبال  به ما گفتند که از بازیکنان پایه خود برابر پرسپولیس استفاده کنیم و بازیکنان پایه به جمع ما اضافه شدند و هیچ گونه نگرانی نداریم و ان شا الله یک بازی خوب انجام بدهیم.  

او درباره زمان انجام تست آخر کرونا گفت: آخرین تست کرونا را روز گذشته گرفتیم و دیگر تست نمی‌دهیم و نگرانی در خصوص بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مربوط به پرسپولیس است.  

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی درباره اینکه این امکان وجود داشت که بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس لغو شود، بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ما ۳ بازی پشت سرهم را پیروز شده است و در وضعیت خوبی به سر می‌برد در صورتی که حرفی بزنیم آن وقت می‌گفتند که باشگاه نساجی می‌خواهد بازی‌اش لغو شود، اما ما چنین درخواستی نداشتیم. البته راستی آزمایی خود را انجام دادیم و در کلینیک‌های مورد تایید  مرکز ایفمارک تست کرونا را از بازیکنان‌مان گرفتیم. ما همه مسائل را با سهیل مهدی و هراتیان در میان گذاشتیم و نفرات جدید که نتیجه تستشان مثبت شده است در صحت و سلامتی به سرمی برند، اما تصمیم گیری در خصوص لغو بازی در اختیار سازمان لیگ بود. در حال حاضر وضعیت همه شهر‌های ایران قرمز شده است و باید با این موضوع کنار بیاییم. امیدوارم که ما فردا پیروز بازی باشیم و پرسپولیس هم در بازی‌های آسیایی موفق باشد.  

او درباره اینکه باشگاه نساجی رکورد دار تست کرونا است، گفت: ما ۱۵ مرتبه تست گرفتیم. با توجه به  اینکه زمین، رختکن، هتل و پرواز ما اختصاصی است، خدا را شکر تا به اینجای کار اتفاقی برای ما رخ نداده بود. فرودگاه  شهر اهواز  در ۱۴ فروردین ماه بر هم ریخته بود و اتفاقات از آنجا شروع شد. ان شا الله بازیکنان هیچ تیمی به این ویروس مبتلا نشوند و بازی‌ها روال خود را داشته باشند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
نصفش جوک بود :)))
آخرین اخبار