مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال محور فارسان به دشتک ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امسال محور فارسان به دشتک ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد.

او افزود: متأسفانه پارسال علیرغم اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی مصوب، فقط ۷۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد و این در حالی است که امروز با مشکلاتی همچون افزایش قیمت مصالح برای این پروژه مواجه هستیم.


بیشتر بخوانید


مقصودی اضافه کرد: امیدواریم با کمک مدیران استانی و نماینده مردم در مجلس بتوانیم امسال تخصیص مناسبی برای این پروژه بگیریم و لاینینگ تونل این محور امسال به اتمام برسد و ادامه عملیات پروژه به سمت خوزستان به مناقصه گذاشته شود.

او شروع این پروژه را از سال ۱۳۸۶ اعلام کرد و گفت: سال‌های اولیه اعتبار پروژه بسیار ضعیف بود و تا پارسال جمع مبلغ تخصیص داده شده ۵۰ میلیارد تومان بوده است که عمده این رقم مربوط به دوسال پایانی است.

مقصودی اضافه کرد: علیرغم کمبود اعتبار، این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی همراه است و خاکبرداری ۱۳ کیلومتر مسیر به سمت فارسان و همچنین حفاری و بخشی از لاینینگ و دیوارکشی تونل در این محور انجام شده است.

او ادامه داد: تکمیل این پروژه، تسهیل ارتباط مرکز کشور با خوزستان و کاهش طول مسیر و حذف بسیاری از نقاط حادثه خیز را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار