هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو به میزبانی شهر ژنگژو در چین به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،اکبر صفری،مربی و داور بین‌المللی ووشوی قم گفت:هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی با عنوان اجرای گروهی، مبارزه با حریف و  مبارزه سبک تای‌جی به میزبانی شهر ژنگژو در چین به صورت مجازی برگزار شد.

او افزود:در این رقابت ها  ۱۷۳۰ رزمی کار  برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت کردند که استان قم  در بخش دو نفره عنوان قهرمانی را کسب کرد.

صفری ادامه داد:مجموعا ۱۵۲ تیم در این دوره حضور یافته بودند و نام تیم ایران در این مسابقات «ایران شائولین ووشو آکادمی» بود که به اتفاق سیدامیرحسین حسینی مقام نخست بخش دو نفره دوئیلین( مبارزه با حریف) را بالاتر از رقبای چینی و ژاپنی کسب کردیم.

مربی و داور بین‌المللی فدراسیون ووشو که از سال ۱۳۹۰ مدرس فدراسیون در این رشته محسوب می‌شود، در ادامه از حضور ۲۲ نفر از ووشوکاران قم در یک رقابت بین‌المللی فیلم کوتاه شائولین خبر داد و افزود: این مسابقه بزرگ بین‌المللی با ارسال فیلم کوتاه از طریق فضای مجازی در سبک شائولین از سوی چینی‌ها برنامه‌ریزی شده است که ۲۲ نفر از استان قم با ارسال ۲۵ فیلم کوتاه در آن حضور دارند.

صفری عنوان کرد:از حدود بیش از سه هزار فیلم کوتاهی که به این رقابت بین‌المللی ارسال شده است حدود ۳۰۰ فیلم انتخاب شد و از این تعداد ۱۰ قمی بین منتخبین بودند.

انتهای پیام / ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.