دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات در لرستان خبر داد؛

صدور احکام ناظران انتخابات شورا‌های اسلامی لرستان

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات در لرستان گفت: صدور احکام ۱۴۸ ناظر شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، باقرپور حسینی دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در لرستان گفت: صدور احکام ۱۴۸ ناظر شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه (پنج و سه نفره) انجام شده است.

باقرپور حسینی یادآور شد: برابر زمان‌بندی فرآیند انتخابات شورا‌های شهر و روستا اقدامات لازم در زمینه‌های مختلف به صورت مطلوب انجام گرفته است.

او افزود: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های ایجاد شده در سطح استان، بسیاری از ارتباطات و فعالیت‌ها به صورت مجازی در حال انجام است و در راستای برگزاری سلامت انتخابات و شفافیت حقوقی، ۱۷۰ کتابچه مجموعه قوانین و مقررات انتخابات شورا‌های اسلامی کشور بین ناظران لرستان توزیع شده است.

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در لرستان اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی، راه‌اندازی گروه‌های مجازی هماهنگی بین روسای هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا با مرکز استان، راه اندازی فضای مجازی برای ارتباط اعضای دبیرخانه، ارتباط با فرمانداران استان و هیات عالی نظارت بر انتخابات کشور به صورت روزانه دنبال می‌شود.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸خرداد امسال برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار