۲۶ هزار بیمار به بیمارستان اسدآباد مراجعه کردند

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در ۲۰ روز تعطیلات نوروزی امسال حدود ۲۶ هزار نفر به بیمارستان اسدآباد مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عاطفه سمائی,معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در همدان با بیان اینکه مردم شهرستان اسدآباد با حفظ خونسردی، اصلاح تغذیه، رعایت شیوه نامه های بهداشتی کمک کنند تا به سلامت و با کمترین میزان ابتلا پیک چهارم کرونا را هم پشت سر بگذرانیم اظهار کرد: در حال حاضر جز فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از مراودات غیرضروری روزمره چاره‌ای نیست و باید مراقب بود.

او ادامه داد:در ۲۰ روز تعطیلات نوروزی حدود ۲۶ هزار نفر به بیمارستان اسدآباد مراجعه کردند که ۸ هزار نفر از آن‌ها بیمار اورژانسی بودند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد افزود: در تعطیلات نوروزی هر روز  بیش از ۴۰۰ بیمار اورژانسی پذیرش می‌شد که این حجم بالای مراجعان می‌تواند مدافعان جان بر کف سلامت را دچار آسیب جبران‌ناپذیر کند.

سمائی افزود:با وجود رشد فزاینده مبتلایان و مراجعان، اما خوشبختانه فوتی‌های بیماران به دلیل کرونا مثبت قطعی طی هفته اخیر ثبت نشده است هرچند باید همت کرده تا این گردنه سخت را پشت سر بگذرانیم.

او با بیان اینکه تاکنون فقط ۳۰ درصد پرسنل و کادر درمان واکسینه شده‌اند و افزایش مراجعات بیمارستانی منجر به افزایش احتمال ابتلا در کادر درمان می‌شود گفت: خوشبختانه از لحاظ تخت بیمارستانی، خدمات، تجهیزات و دارو فعلا مشکلی نیست، اما ابتلای همکاران می‌تواند مشکل‌ساز شود و خدمت‌رسانی را تحت‌تاثیر قرار دهد.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.