معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان جنوبی گفت: از ۲۱ فروردین ماه، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تهوری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی  از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح با توجه به افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، خرما و شیرینی های مرسوم (زولبیا و بامیه) در آستانه ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

او افزود: این طرح از ۲۱ فروردین ماه جاری در سطح استان آغاز می شود و تا ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد.

تهوری با اشاره به اهداف این طرح اظهار کرد: تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی از جمله اهداف طرح است.


بیشتر بخوانید


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی عنوان کرد: به منظور اجرای وظایف قانونی، صیانت از حقوق مصرف کنندگان و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرتقاضای این ماه، بازرسی ها تشدید خواهد شد.

او خواستار همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای طرح شد و  تصریح کرد: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها و صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است.

تهوری گفت: این طرح با حضور ۳۲ تیم بازرسی و همکاری ناظران افتخاری در خراسان جنوبی اجرایی و بازار به صورت ویژه رصد می شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همزمان با اجرای این طرح شبانه‌روزی فعال است، بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایت های خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.