نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اعلام کرد که احتمالا امروز نتایج اولیه نشست‌های کارشناسی برجام مشخص می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اعلام کرد که احتمالا نتایج اولیه نشست‌های کارشناسی درباره لغو تحریم‌های آمریکا مرتبط با برجام و بازگشت کامل ایران به تعهدات برجامی امروز (پنجشنبه) مشخص می‌شود.

اولیانوف در توئیتی نوشت: دو گروه کارشناسی به تلاش‌ها و کار خود در وین در خصوص برداشته شدن تحریم‌های آمریکا و بازگشت ایران به تعهدات کامل برجامی ادامه می‌دهند. نتایج اولیه احتمالا امروز عصر مشخص می‌شود.

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیات‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و نماینده اتحادیه اروپا از روز سه‌شنبه در وین برگزار شده است و طبق برنامه از پیش تعیین شده، هیات ایرانی هیچ مذاکره مستقیم و یا غیرمستقیمی با مقامات آمریکایی حاضر در این نشست نخواهند داشت.

خبرگزاری رویترز نیز در روز چهارشنبه طی گزارشی اعلام کرد که چند دیپلمات، اطلاعاتی از جلسات توافق برجام را در اختیار هیات آمریکایی مستقر در وین قرار دادند.

هدف ایران برای حضور در این نشست لغو کامل تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار