رئیس جدید صمت نهبندان معرفی شد

طی مراسمی از زحمات ۱۴ ساله اردونی رئیس سابق اداره صمت شهرستان نهبندان قدردانی و پرورده به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، جرجانی رئیس سازمان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهبندان از زحمات اردونی رئیس اسبق اداره صمت شهرستان قدردانی کرد و گفت: اولویت نخست صنعت، معدن و تجارت استان، توسعه شهرستان نهبندان بر پایه بخش معدن است.

 او با اشاره به ظرفیت‌های معدنی شهرستان نهبندان، افزود: این شهرستان باید به واحد‌های مختلف فرآوری و واحد‌های جدید معدنی تبدیل شود تا علاوه بر رونق اقتصاد، شاهد رونق اشتغال، تأمین کالا‌های اساسی نیز باشیم.

جرجانی با اشاره به شیوع پر رنگ بیماری کرونا و ورود به موج چهارم این بیماری، تصریح کرد: نظارت بر اصناف و بازاریان باید به صورت مستمر و روزانه به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی با بیان اینکه اقتصاد اصناف و بازاریان در طول یک سال گذشته به دنبال شروع اپیدمی کرونا به شدت تاثیر گذار بوده است، گفت: جا دارد از اصناف مختلف به دلیل همراهی با رعایت موارد بهداشتی و تعطیل ها، قدردانی کنیم.

او بیان کرد: این شهرستان یکی از شهرستان‌های شاخص در حوزه معدن خواهد بود چرا که با سرمایه گذاری‌های انجام شده در نهبندان، این شهرستان، جزو شهرستان‌های پیشرو در استان خواهد بود.

انتهای پیام/ ر ف

برچسب ها: صمت ، معدن ، انتصاب ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.