لیگ فوتبال اروپا؛

منچستری‌ها نصف راه صعود را طی کردند / شاگردان آرتتا امیدوار به دور برگشت

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ فوتبال اروپا، پنجشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ با برگزاری ۴ دیدار همزمان آغاز شد.

گرانادا صفر - منچستریونایتد ۲

این مسابقه که در کشور اسپانیا و به میزبانی تیم گرانادا برگزار شد، با برتری تیم فوتبال منچستریونایتد به اتمام رسید. منچستری‌ها این مسابقه را با برتری ۲ بر صفر مقابل میزبان خود به اتمام رساندند. گل‌های شاگردان سولسشر را در این بازی مارکوس رشفورد و برونو فرناندز به ترتیب در دقایق ۳۱ و ۸۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

شیاطین سرخ با پیروزی خارج از خانه مقابل حریف اسپانیایی خود با شرایط بهتری نسبت به حریف، دیدار دور برگشت این مرحله از مسابقات را برگزار خواهند کرد.

آرسنال یک - اسلاویاپراگ یک

مسابقه تیم‌های فوتبال آرسنال و اسلاویاپراگ چک در چارچوب مسابقه دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با تساوی یک - یک به اتمام رسید. گل‌های این بازی را نیکلاس په په در دقیقه ۸۶ برای تیم آرسنال و هولس در دقیقه ۹۴ برای تیم مهمان، یعنی اسلاویاپراگ به ثمر رساندند.

تیم فوتبال آرسنال با توجه به این تساوی خانگی، در مسابقه برگشت این مرحله از رقابت ها مقابل تیم اسلاویاپراگ کار سختی را برای پیروزی و صعود احتمالی پیش رو خواهد داشت.

نتایج سایر دیدار‌های این مرحله:

آژاکس یک - آس رم ۲

دیناموزاگرب صفر - ویارئال یک

مسابقات دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا هفته آینده ۲۶ فروردین ماه و از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به صورت همزمان برگزار خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار