ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در صورت حضور و گلزنی در دیدار مقابل رئال مادرید به رکورد جالبی دست پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی، ستاره تیم فوتبال بارسلونا در هفته‌های گذشته عملکرد مطلوبی را در رقابت‌های لالیگا نشان داده است و در صورت حضور مقابل تیم فوتبال رئال مادرید در لالیگا به رکوردی جالب دست خواهد یافت.

این ستاره آرژانتینی تا به حال با لباس کاتالان‌ها در ۸۹ ورزشگاه مختلف به میدان رفته است و در صورت حضور در بازی فردا که در ورزشگاه دی استفانوی شهر مادرید برگزار می‌شود، حضور در نودمین ورزشگاه با پیراهن بارسلونا را تجربه خواهد کرد.

لیونل مسی تا کنون در ۶۹ ورزشگاه موفق به گلزنی شده است و در صورت به ثمر رساندن یک گل در بازی فردا شب، موفق خواهد شد رکورد خود در گلزنی در استادیوم‌های مختلف را افزایش دهد و به ۷۰ برساند.

مسی در صورت حضور در ال کلاسیکوی فردا مقابل رئال مادرید با ۴۵ بازی و در کنار سرخیو راموس، رکورد دار حضور در تاریخ این مسابقه خواهد شد و نام خود را برای همیشه در تاریخ این مسابقات ثبت خواهد کرد.

تیم فوتبال بارسلونا فردا شب و از ساعت ۲۳:۳۰ در دیداری حساس از چارچوب هفته سی ام لالیگا به مصاف شاگردان زیدان در تیم فوتبال رئال مادرید و در استادیوم دی استفانوی شهر مادرید خواهد رفت. دیداری که با توجه به حضور ۲ تیم در رتبه‌های دوم و سوم جدول لالیگا از حساسیت بالایی برخوردار است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار