هفته سی و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتبال  لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شوند و طبق برنامه ۳ دیدار برگزار خواهند شد. ابتدا منچسترسیتی میزبان لیدزیونایتد خواهد بود، سپس لیورپول از استون ویلا پذیرایی خواهد کرد و در آخرین بازی چلسی در زمین کریستال پالاس به میدان خواهد رفت.

منچسترسیتی - لیدزیونایتد

امروز از ساعت ۱۶ منچسترسیتی، صدرنشین بی چون و چرای لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه اتحاد میزبان تیم لیدزیونایتد خواهد بود.

من سیتی با ۷۴ امتیاز از ۳۱ بازی در صدر جدول قرار دارد و لیدز با ۴۲ امتیاز از ۳۰ بازی در رتبه یازدهم جای گرفته است.

از فوریه سال ۲۰۱۳ به بعد این اولین باری است که منچسترسیتی از لیدزیونایتد میزبانی می‌کند. در آن تاریخ این ۲ تیم در جام حذفی با هم رو به رو شدند که منچسترسیتی ۴ بر صفر به پیروزی رسید. آخرین دیدار لیگی ۲ تیم در ورزشگاه اتحاد هم به دسامبر سال ۲۰۰۳ بر می‌گردد که سیتی در آن دیدار با نتیجه یک - یک متوقف شد.

لیدز از ۷ بازی خارج از خانه برابر منچسترسیتی فقط در یک بازی پیروز شده، ۴ تساوی و ۲ شکست نیز داشته است.

منچسترسیتی پس از شکست برابر ردینگ در سال ۲۰۰۷، در ۴۱ بازی گذشته خود برابر تیم‌های تازه وارد به لیگ جزیره در ورزشگاه اتحاد شکست نخورده است؛ آبی پوشان شهر منچستر در این بازی‌ها ۳۶ بار پیروز شده و ۵ تساوی به دست آورده اند.

دیدار رفت ۲ تیم با تساوی یک – یک به پایان رسید؛ اما بیلسا، سرمربی لیدز قطعا می‌داند که تیم دور رفت گواردیولا با تیم فعلی قابل قیاس نیست و باید خود را برای یک بازی سخت آماده کند. به خصوص این که شاگردان گواردیولا با کسب پیروزی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر پورتو با روحیه‌ای بسیار خوب پا به میدان خواهند گذاشت.

لیورپول - استون ویلا

در ادامه مسابقات امروز، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم استون ویلا خواهد بود.

سرخپوشان مرسی از ۳۰ بازی ۴۹ امتیاز کسب کرده و در رتبه هفتم جای گرفته اند. استون ویلا نیز از ۲۹ بازی ۴۴ امتیاز به دست آورده  است و در جایگاه نهم جای دارد.

هر ۲ تیم برای رسیدن به رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگند، این در حالی است که آن‌ها در مقاطعی در جمع بالانشینان قرار داشته اند.

لیورپول که هفته گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید متحمل شکست ۳ بر یک شد و خود را در آستانه حذف از این رقابت ها می بیند، تنها فرصت باقی مانده برای بازگشت به این مسابقات معتبر را قرار گرفتن در رتبه چهارم لیگ برتر انگلیس می داند و به همین دلیل برای رسیدن به این هدف با چنگ و دندان خواهد جنگید.

شاگردان یورگن کلوپ در صورت پیروزی در این بازی خانگی می‌توانند موقتا به رتبه چهارم جدول برسند، اما استون ویلا در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند فقط یک رتبه بالاتر برود.

بازی رفت ۲ تیم در ویلا پارک با نتیجه عجیب ۷ بر ۲ به سود استون ویلا به پایان رسید و حالا این تیم به دنبال آن است که برای اولین بار پس از سال ۱۹۹۲ برابر لیورپول دبل کند.

در دیدار‌های رو در روی ۲ تیم در آنفیلد، استون ویلا تیم برتر میدان بوده و لیورپول در ۶ بازی خانگی در لیگ جزیره برابر استون ویلا شکست خورده است.

کریستال پالاس - چلسی

در آخرین بازی امشب از ساعت ۲۱ چلسی در ورزشگاه سلهارست پارک به مصاف تیم کریستال‌پالاس خواهد رفت.

شاگردان توماس توخل از ۳۰ بازی ۵۱ امتیاز کسب کرده و در رتبه پنجم جای گرفته اند. کریستال پالاس هم از همین تعداد بازی ۳۸ امتیاز کسب کرده است و در رتبه دوازدهم جای دارد.

چلسی که برای کسب رتبه چهارمی می‌جنگد، هفته گذشته در عین ناباوری با نتیجه ۵ بر ۲ برابر وست بروم یکی از تیم‌های انتهای جدول در خانه شکست خورد و همین باعث شد تا نتواند به رتبه چهارم برسد. این اولین شکست توماس توخل پس از در دست گرفتن سکان هدایت چلسی بود. با این وجود چلسی هنوز در ۵ بازی خارج از خانه با هدایت توخل شکست نخورده است. این تیم از این بازی‌ها ۳ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرده است.

کریستال پلاس در ۶ بازی آخر خود در لیگ برتر برابر چلسی شکست خورده است.

چلسی در ۱۰ بازی خارج از خانه برابر کریستال پالاس در ۸ بازی به پیروزی رسیده و تنها ۲ شکست داشته است. هیچ یک از ۱۹ بازی اخیر ۲ تیم در لیگ جزیره با نتیجه  مساوی به پایان نرسیده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار